Klachten afhandeling

Heb je een klacht?

Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze lessen, trainingen of is er iets mis met een product die je bij ons hebt gekocht, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen! 

Telefoon: +31 (0) 10-229 16 96 of E-mail: [email protected]

Indien de klacht onverhoopt niet naar tevredenheid zijn behandeld of deze kan niet door ons opgelost worden, dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen.

Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

  • Geen producten gevonden
Bedankt voor je inschrijving!
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »